Недвижимость в Киеве и Украине - KANZAS.UA
arrow arrow arrow Київське метро готується до Євро-2012, для початку потрiбно 785 мiльйонiв гривень!

Київське метро готується до Євро-2012, для початку потрiбно 785 мiльйонiв гривень!




«Завдання, якi ставляться цiєю програмою, є прискорення темпiв будiвництва метрополiтену, пiдвищення рiвня технiчного оснащення, ефективностi та безпечностi роботи пiдземки, збiльшення питомої ваги загального пасажиропотоку за рахунок метрополiтену», – зазначив Петро Мiрошников. За його словами, програмою передбачається продовження Куренiвсько-Червоноармiйської лiнiї до Виставкового центру, зведення нових станцiй та других виходiв зi станцiй «Дарниця» i «Вокзальна». Сирецько-Печерську лiнiю буде продовжено до Дарницького вокзалу, побудують електродепо на Куренiвсько-Червоноармiйськiй лiнiї. Крiм того, заплановано будiвництво двох нових гiлок метрополiтену: Подiльсько-Вигурiвської, яка з’єднає правий та лiвий береги Києва, а також Лiвобережної, яка пройде вiд дiючої станцiї «Лiвобережна» через житловий масив Троєщина.

До Євро-2012 планується побудувати другий вихiд зi станцiї «Республiканський стадiон» та другий перехiд мiж станцiями «Театральна» i «Золотi ворота», а також реконструювати пересадочний вузол мiж станцiями «Хрещатик» та «Майдан Незалежностi».

Щодо пускових об’єктiв, то на станцiї «Демiївська» на 98% вже виконано оздоблювальнi роботи. Будiвельна частина станцiйного комплексу «Голосiївська» виконана на 97%, залишилось закiнчити будiвництво аварiйного виходу та платформну дiльницю. Споруджено також станцiйний комплекс «Василькiвська». Тут оздоблювальнi роботи виконано на 65%. Споруджуються виходи з вестибюлiв. Тупики за станцiєю «Василькiвська» спорудженi на 65%. Загалом на завершення будiвництва трьох станцiй метро Куренiвсько-Червоноармiйської лiнiї необхiдно 785 млн грн. Що стосується проектування першої черги будiвництва Лiвобережної лiнiї метрополiтену, то зараз проводиться робота з вiдведення земельних дiлянок пiд будмайданчики та електродепо «Троєщина».

Петро Мiрошников розповiв i про стан оновлення рухомого складу. 2006 року було укладено договiр на поставку 37 вагонiв метрополiтену на суму 94,95 млн грн. З мiського бюджету профiнансовано 64,6 % вiд передбачених обсягiв. У 2007 роцi сплачено борг 27 млн грн. за придбанi 2006 року 37 вагонiв (кошти мiського бюджету) та укладено договiр на поставку 25 вагонiв на суму 99,99 млн грн. Наприкiнцi року отримано 5 вагонiв. У 2008 роцi профiнансовано 13,5 млн грн. за отриманi у 2007 роцi 5 вагонiв. У цiлому за 2006-2008 роки з мiського бюджету сплачено 49% вiд обсягiв, передбачених державною програмою. «Програмою соцiально-економiчного та культурного розвитку Києва на 2009 рiк» передбачено видiлення 413,6 млн грн. для придбання 100 нових вагонiв.

«Мiсту необхiдно придбати 100 вагонiв, 50 з яких направити на три новi станцiї метро в бiк житлового масиву «Теремки». Iншi 50 – на Сирецько-Печерську лiнiю, оскiльки в разi вiдкриття станцiй «Голосiївська», «Василькiвська» та «Демiївська» незабезпечення їх вагонами значно погiршить рух на лiнiї загалом», – додав Петро Мiрошников.


Комментариев: 0    Просмотров: 145

Оставить коментарий:

Ваше имя:
Комментарий:

kcaptcha обновить картинку


Код введен неверно

 
Повторите ввод комментария (нецензурная лексика запрещена).


Подписка на рассылку

Выберите рассылки:

Новости, статьи, обзоры
Объекты недвижимости

Введите корректный e-mail

Следите за нами

facebook twitter vkontakte google plus