Недвижимость в Киеве и Украине - KANZAS.UA
arrow arrow arrow Леонiда Черновецького спустили на воду

Леонiда Черновецького спустили на воду

Учора Київський мiський голова перевiрив готовнiсть до введення в дiю мосту через гавань, який є складовою Подiльсько-Воскресенського мостового переходу, та доручив виконавцям робiт прискорити зведення переходу, аби якнайшвидше розвантажити автошляхи столицi. “Введення в експлуатацiю мостового переходу у повному обсязi вiдбудеться у 2011 роцi, працюватиме i метро, i автомобiльний рух, крiм того, у нас з’явилася можливiсть скоротити термiни будiвництва так званого мосту через гавань, тому його введуть у дiю вже цього року. На будiвництво мостового переходу видiлено 5 млрд грн. Наразi освоєно 1,8 млрд грн, загальна ж вартiсть будiвництва становить понад 7 млрд”, — зазначив Леонiд Черновецький.
Пiсля перевiрки готовностi до введення в дiю мосту через гавань мер Києва оглянув перебiг будiвництва переходу з катера. Вiдповiдаючи на питання журналiстiв, вiн зазначив, що з 2011 року 1,5 млн киян зможуть безперешкодно добиратися з Оболонi та Троєщини до центру мiста, крiм того, дорога скоротиться з 1,5 години до 25 хвилин.


Леонiд Черновецький пiдкреслив, що столичне керiвництво владнало всi питання з пiдприємствами, що розташовувалися на дiлянках, вiдведених пiд будiвництво мосту — всi вони отримають компенсацiю. Вирiшено питання i з мешканцями Русанiвських садiв. Бiльшiсть з них уже отримали компенсацiю на суму 1,2 млн грн, решта ж отримає квартири та земельнi дiлянки в с. Горбачиха.


У рамках проекту також передбачено будiвництво 6 мостiв завдовжки 1,8 км i 3 км естакад по трасi переходу. Пропускна спроможнiсть мостового переходу становитиме 60 тис. авто чи 450 тис. пасажирiв на добу. Крiм того, враховуючи, що мостовий перехiд розраховано пiд сумiсний рух автотранспорту (6 смуг руху) та метрополiтену, останнiй обслуговуватиме додатково до 300 тис. пасажирiв на добу.

Учора Київський мiський голова перевiрив готовнiсть до введення в дiю мосту через гавань, який є складовою Подiльсько-Воскресенського мостового переходу, та доручив виконавцям робiт прискорити зведення переходу, аби якнайшвидше розвантажити автошляхи столицi. “Введення в експлуатацiю мостового переходу у повному обсязi вiдбудеться у 2011 роцi, працюватиме i метро, i автомобiльний рух, крiм того, у нас з’явилася можливiсть скоротити термiни будiвництва так званого мосту через гавань, тому його введуть у дiю вже цього року. На будiвництво мостового переходу видiлено 5 млрд грн. Наразi освоєно 1,8 млрд грн, загальна ж вартiсть будiвництва становить понад 7 млрд”, — зазначив Леонiд Черновецький.
Пiсля перевiрки готовностi до введення в дiю мосту через гавань мер Києва оглянув перебiг будiвництва переходу з катера. Вiдповiдаючи на питання журналiстiв, вiн зазначив, що з 2011 року 1,5 млн киян зможуть безперешкодно добиратися з Оболонi та Троєщини до центру мiста, крiм того, дорога скоротиться з 1,5 години до 25 хвилин.


Леонiд Черновецький пiдкреслив, що столичне керiвництво владнало всi питання з пiдприємствами, що розташовувалися на дiлянках, вiдведених пiд будiвництво мосту — всi вони отримають компенсацiю. Вирiшено питання i з мешканцями Русанiвських садiв. Бiльшiсть з них уже отримали компенсацiю на суму 1,2 млн грн, решта ж отримає квартири та земельнi дiлянки в с. Горбачиха.


У рамках проекту також передбачено будiвництво 6 мостiв завдовжки 1,8 км i 3 км естакад по трасi переходу. Пропускна спроможнiсть мостового переходу становитиме 60 тис. авто чи 450 тис. пасажирiв на добу. Крiм того, враховуючи, що мостовий перехiд розраховано пiд сумiсний рух автотранспорту (6 смуг руху) та метрополiтену, останнiй обслуговуватиме додатково до 300 тис. пасажирiв на добу.

Учора Київський мiський голова перевiрив готовнiсть до введення в дiю мосту через гавань, який є складовою Подiльсько-Воскресенського мостового переходу, та доручив виконавцям робiт прискорити зведення переходу, аби якнайшвидше розвантажити автошляхи столицi. “Введення в експлуатацiю мостового переходу у повному обсязi вiдбудеться у 2011 роцi, працюватиме i метро, i автомобiльний рух, крiм того, у нас з’явилася можливiсть скоротити термiни будiвництва так званого мосту через гавань, тому його введуть у дiю вже цього року. На будiвництво мостового переходу видiлено 5 млрд грн. Наразi освоєно 1,8 млрд грн, загальна ж вартiсть будiвництва становить понад 7 млрд”, — зазначив Леонiд Черновецький.
Пiсля перевiрки готовностi до введення в дiю мосту через гавань мер Києва оглянув перебiг будiвництва переходу з катера. Вiдповiдаючи на питання журналiстiв, вiн зазначив, що з 2011 року 1,5 млн киян зможуть безперешкодно добиратися з Оболонi та Троєщини до центру мiста, крiм того, дорога скоротиться з 1,5 години до 25 хвилин.


Леонiд Черновецький пiдкреслив, що столичне керiвництво владнало всi питання з пiдприємствами, що розташовувалися на дiлянках, вiдведених пiд будiвництво мосту — всi вони отримають компенсацiю. Вирiшено питання i з мешканцями Русанiвських садiв. Бiльшiсть з них уже отримали компенсацiю на суму 1,2 млн грн, решта ж отримає квартири та земельнi дiлянки в с. Горбачиха.


У рамках проекту також передбачено будiвництво 6 мостiв завдовжки 1,8 км i 3 км естакад по трасi переходу. Пропускна спроможнiсть мостового переходу становитиме 60 тис. авто чи 450 тис. пасажирiв на добу. Крiм того, враховуючи, що мостовий перехiд розраховано пiд сумiсний рух автотранспорту (6 смуг руху) та метрополiтену, останнiй обслуговуватиме додатково до 300 тис. пасажирiв на добу.


Комментариев: 0    Просмотров: 197

Оставить коментарий:

Ваше имя:
Комментарий:

kcaptcha обновить картинку


Код введен неверно

 
Повторите ввод комментария (нецензурная лексика запрещена).


Подписка на рассылку

Выберите рассылки:

Новости, статьи, обзоры
Объекты недвижимости

Введите корректный e-mail

Следите за нами

facebook twitter vkontakte google plus