Недвижимость в Киеве и Украине - KANZAS.UA
arrow arrow arrow Метро на Троєщину : почався процес землевідведення

Метро на Троєщину : почався процес землевідведення

За його словами, питання оформлення землевідведення на будівництво метрополітену - одине з найбільш довгострокових і дуже складних. Особливо проблематично це під час підготовки будівництва Подільсько-Вигурівської лінії у районі Подолу. Тут слід відселити такі великі компанії, як Київський річковий порт, Укррічфлот й ін. Усім підприємствам розіслані всі необхідні документи (розпорядження про будівництво, ухвали й анкети про надання необхідних даних), - відзначив Охотніков.
 
На даний момент продовжуються наради з керівниками підприємств за участю Подільської районної державної адміністрації, Управлінням земельних ресурсів КМДА, проектними інститутами ГП ПІ Укрметротунельпроект і ВАТ Союзшляхпроект, юридичними службами, на яких підписують протоколи про наміри, - додав він.
 
Охотніков підкреслив, що згодом будуть підготовлені договори на надання підприємствам земельних ділянок в інших районах Києва і компенсацію витрат у зв`язку з відселенням, які включать у загальний звід витрат на будівництво Подільсько-Вигурівської лінії. Відселяти підприємства, хоч би частково, для того, щоб почати освоєння будівельних майданчиків, плануємо вже в кінці року, - підкреслив він.
 
За словами заступника начальника КП, будівництво лінії від проспекту Перемоги до проспекту Ватутіна обійдеться приблизно в 5,5 млрд.грн. Це шість станцій, три з яких розташовуватимуться на мосту: Суднобудівельна, Труханів острів, Залив Десенка, а три станції під землею - Глибочицька, Подільська, Райдужна, - повідомив він. При цьому із станції Подільська буде побудовано перехід на станцію Тараса Шевченка Куренівсько-Червоноармійської лінії, а станцію Глибочицька з`єднають зі станцією Лук’янівська Сирецько-Печерської лінії.
 
Відкриття Подільсько-Вигурівської лінії передбачене одночасно з відкриттям Подільського мосту і ділянкою Лівобережної лінії зі станціями: Проспект Ватутіна, Вулиця Каштанова, Вулиця Теодора Драйзера, Вулиця Сабурова, Вулиця Марини Цвєтаєвої, Вулиця Милославська, які будуть розташовані на перетині проспекту Бальзака.
 
Об`єднання цих ліній в єдину пускову ділянку (плюс електродепо Троєщина) дозволить, вважає Охотніков, діставатися з Троєщини в центр за 20 хвилин. Весь цей грандіозний комплекс четвертої лінії планується завершити до Євро-2012. Загальна вартість проекту в цінах 2008 року складає майже 11 млрд.грн., - заявив заступник начальника столичного метро.


Комментариев: 0    Просмотров: 234

Оставить коментарий:

Ваше имя:
Комментарий:

kcaptcha обновить картинку


Код введен неверно

 
Повторите ввод комментария (нецензурная лексика запрещена).


Подписка на рассылку

Выберите рассылки:

Новости, статьи, обзоры
Объекты недвижимости

Введите корректный e-mail

Следите за нами

facebook twitter vkontakte google plus