Недвижимость в Киеве и Украине - KANZAS.UA
arrow arrow arrow Львівський аеропорт залишатиметься в місті

Львівський аеропорт залишатиметься в місті

За його словами, в такому стані, як зараз, аеропорт не здатний якісно обслуговувати пасажирів.
 
«Є концепція розвитку аеропорту до 2027 року, розроблена Airport Consulting Vienna, але ми не можемо користуватися тільки думкою одних експертів. Це стратегічно важливе рішення, ми не маємо права на помилку, тому ми зараз очікуємо на звіт іншої шанованої компанії з Нідерландів», – повідомив пан Бурган.
Коли ця стратегія буде опрацьована, її винесуть винесемо на громадське обговорення та на сесію ЛМР. Будуть проведені тендери на визначення компаній, які будуть проектувати термінал та здійснюватимуть його будівництво.
 
За словами Тараса Бургана, передбачається, що реконструкція буде здійснюватися у два етапи. Перший етап має закінчитися до 2011 року, другий розпочнеться у 2017 році. Загальна сума інвестицій, необхідних для повної реконструкції аеропорту, становить близько 112 мільйонів євро. «Наразі ці суми опрацьовуються, вивчається думка альтернативних експертів. Сума поділена на дві частини. Зокрема, за підрахунками експертів, щоб належними чином підготувати аеропорт до «Євро-2012», необхідно приблизно 55-60 мільйонів євро. З них 5-7 мільйонів – це інвестиції в модернізацію та реконструкцію злітно-посадкової смуги. Решта коштів піде на термінальний комплекс», – зазначав Тарас Бурган.
 
Зокрема, 5-7 мільйонів для реконструкції злітно-посадкової смуги будуть виділені з державного бюджету, оскільки є практика того, що держава підтримує їх реконструкцію та модернізацію. На будівництво термінального комплексу будуть залучені гроші ЛМР і таких фінансових установ: Світовий банк, Міжнародна фінансова корпорація та Європейський банк реконструкції та розвитку.
 
Довідка ЗІКу.
 
Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 6 вересня 2007 року №705-р «Про передачу цілісного майнового комплексу державного підприємства «Міжнародний аеропорт «Львів» аеропорт стане власністю територіальної громади Львова, від імені якої виступатиме Львівська міська рада. Це дасть можливість Львівській міській раді розробляти і затверджувати стратегії розвитку аеропорту, бізнес-план, приймати рішення про залучення інвестицій, – повідомив Тара Бурган.
 
Раніше власність аеропорту була розпорошена серед декількох власників. Перший власник – це територіальна громада міста Львова, якій належала земельна ділянка та певна частина нерухомості. Другий власник – ДП «Міжнародний аеропорт «Львів» – юридична особа, що належала державі, і фактично розпорядником від держави було Міністерство транспорту і зв’язку України. Також частина майна належала військовим, які передали до статутного фонду ДП «Українська авіаційна транспортна компанія». І ще одна частина належала ДАП «Львівські авіалінії».

За його словами, в такому стані, як зараз, аеропорт не здатний якісно обслуговувати пасажирів.
 
«Є концепція розвитку аеропорту до 2027 року, розроблена Airport Consulting Vienna, але ми не можемо користуватися тільки думкою одних експертів. Це стратегічно важливе рішення, ми не маємо права на помилку, тому ми зараз очікуємо на звіт іншої шанованої компанії з Нідерландів», – повідомив пан Бурган.
Коли ця стратегія буде опрацьована, її винесуть винесемо на громадське обговорення та на сесію ЛМР. Будуть проведені тендери на визначення компаній, які будуть проектувати термінал та здійснюватимуть його будівництво.
 
За словами Тараса Бургана, передбачається, що реконструкція буде здійснюватися у два етапи. Перший етап має закінчитися до 2011 року, другий розпочнеться у 2017 році. Загальна сума інвестицій, необхідних для повної реконструкції аеропорту, становить близько 112 мільйонів євро. «Наразі ці суми опрацьовуються, вивчається думка альтернативних експертів. Сума поділена на дві частини. Зокрема, за підрахунками експертів, щоб належними чином підготувати аеропорт до «Євро-2012», необхідно приблизно 55-60 мільйонів євро. З них 5-7 мільйонів – це інвестиції в модернізацію та реконструкцію злітно-посадкової смуги. Решта коштів піде на термінальний комплекс», – зазначав Тарас Бурган.
 
Зокрема, 5-7 мільйонів для реконструкції злітно-посадкової смуги будуть виділені з державного бюджету, оскільки є практика того, що держава підтримує їх реконструкцію та модернізацію. На будівництво термінального комплексу будуть залучені гроші ЛМР і таких фінансових установ: Світовий банк, Міжнародна фінансова корпорація та Європейський банк реконструкції та розвитку.
 
Довідка ЗІКу.
 
Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 6 вересня 2007 року №705-р «Про передачу цілісного майнового комплексу державного підприємства «Міжнародний аеропорт «Львів» аеропорт стане власністю територіальної громади Львова, від імені якої виступатиме Львівська міська рада. Це дасть можливість Львівській міській раді розробляти і затверджувати стратегії розвитку аеропорту, бізнес-план, приймати рішення про залучення інвестицій, – повідомив Тара Бурган.
 
Раніше власність аеропорту була розпорошена серед декількох власників. Перший власник – це територіальна громада міста Львова, якій належала земельна ділянка та певна частина нерухомості. Другий власник – ДП «Міжнародний аеропорт «Львів» – юридична особа, що належала державі, і фактично розпорядником від держави було Міністерство транспорту і зв’язку України. Також частина майна належала військовим, які передали до статутного фонду ДП «Українська авіаційна транспортна компанія». І ще одна частина належала ДАП «Львівські авіалінії».

За його словами, в такому стані, як зараз, аеропорт не здатний якісно обслуговувати пасажирів.
 
«Є концепція розвитку аеропорту до 2027 року, розроблена Airport Consulting Vienna, але ми не можемо користуватися тільки думкою одних експертів. Це стратегічно важливе рішення, ми не маємо права на помилку, тому ми зараз очікуємо на звіт іншої шанованої компанії з Нідерландів», – повідомив пан Бурган.
Коли ця стратегія буде опрацьована, її винесуть винесемо на громадське обговорення та на сесію ЛМР. Будуть проведені тендери на визначення компаній, які будуть проектувати термінал та здійснюватимуть його будівництво.
 
За словами Тараса Бургана, передбачається, що реконструкція буде здійснюватися у два етапи. Перший етап має закінчитися до 2011 року, другий розпочнеться у 2017 році. Загальна сума інвестицій, необхідних для повної реконструкції аеропорту, становить близько 112 мільйонів євро. «Наразі ці суми опрацьовуються, вивчається думка альтернативних експертів. Сума поділена на дві частини. Зокрема, за підрахунками експертів, щоб належними чином підготувати аеропорт до «Євро-2012», необхідно приблизно 55-60 мільйонів євро. З них 5-7 мільйонів – це інвестиції в модернізацію та реконструкцію злітно-посадкової смуги. Решта коштів піде на термінальний комплекс», – зазначав Тарас Бурган.
 
Зокрема, 5-7 мільйонів для реконструкції злітно-посадкової смуги будуть виділені з державного бюджету, оскільки є практика того, що держава підтримує їх реконструкцію та модернізацію. На будівництво термінального комплексу будуть залучені гроші ЛМР і таких фінансових установ: Світовий банк, Міжнародна фінансова корпорація та Європейський банк реконструкції та розвитку.
 
Довідка ЗІКу.
 
Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 6 вересня 2007 року №705-р «Про передачу цілісного майнового комплексу державного підприємства «Міжнародний аеропорт «Львів» аеропорт стане власністю територіальної громади Львова, від імені якої виступатиме Львівська міська рада. Це дасть можливість Львівській міській раді розробляти і затверджувати стратегії розвитку аеропорту, бізнес-план, приймати рішення про залучення інвестицій, – повідомив Тара Бурган.
 
Раніше власність аеропорту була розпорошена серед декількох власників. Перший власник – це територіальна громада міста Львова, якій належала земельна ділянка та певна частина нерухомості. Другий власник – ДП «Міжнародний аеропорт «Львів» – юридична особа, що належала державі, і фактично розпорядником від держави було Міністерство транспорту і зв’язку України. Також частина майна належала військовим, які передали до статутного фонду ДП «Українська авіаційна транспортна компанія». І ще одна частина належала ДАП «Львівські авіалінії».


Комментариев: 0    Просмотров: 225

Оставить коментарий:

Ваше имя:
Комментарий:

kcaptcha обновить картинку


Код введен неверно

 
Повторите ввод комментария (нецензурная лексика запрещена).


Новостройки в Украине

+ Добавить новостройку
Министерский

Жилой комплекс "Министерский"

Адрес: Киев, Кондратюка, 1.

Класс: Бизнес

Готовность: действующий

Площадь квартир: от 42 м2 до 205 м2

Цена: от 702 $/м2

Сайт: http://www.ministersky.ua

Арт Холл

Жилой комплекс "Арт Холл"

Адрес: Киев, Воровского, 21.

Класс: Де-люкс

Готовность: действующий

Площадь квартир: от 91 м2 до 353 м2

Сайт: http://www.arthall.ua

Престиж Холл

Жилой комплекс "Престиж Холл"

Адрес: Киев, Анри Барбюса, 37/1.

Класс: Премиум

Готовность: строящийся

Площадь квартир: от 53 м2 до 270 м2

Сайт: http://www.prestigehall.com.ua